Back

Title
  • ja ブランド力の構成要素を考慮した農畜産物における地域ブランド力の計量分析 : インターネットリサーチからの接近
  • en Measuring Japanese Consumer's Evaluation on Regional Brand Power of Agricultural Products : An Approach Using Internet Research Methodology
Creator

ja 小池, 直 en KOIKE, Nao

ja 出村, 克彦 en YAMAMOTO, Yasutaka

ja 山本, 康貴 en DEMURA, Katsuhiko

Accessrightsopen access
Accessrighturlhttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
Subject
  • NDC 611
Publisherja 北海道大学大学院農学研究科
Date Issued 2006-03-24
Languagejpn
NIItypedepartmental bulletin paper
VersiontypeVoR
Identifier HDL http://hdl.handle.net/2115/8354
Journal
    • PISSN 0385-5961
    • NCID AN0020151X
    • ja 北海道大学農經論叢
    • en The Nokei Ronso : The Review of Agricultural Economics Hokkaido University
    62, 129-139
File
  • fulltext 6211.pdf
  • 718.05 KB (application/pdf)
  • Issued 2006-03-24
Oaidate2019-04-25T03:18:25Z