Back

Title
  • 数学的活動を通じた数列学習の実践検討:高等学校数学科教育における高大連携授業研究の試み
Alternative
  • The Practice and Study of a Method for Learning Sequence in Mathematics via Mathematical Activity
Creator
Subject
  • Other 高等学校数学科教育
  • Other 奈良女子大学
  • Other 奈良女子大学附属中等教育学校
  • Other 高大連携授業研究
  • Other 連携研究推進事業
  • Other 「数学的活動により数列を追求する学習」
Description
  • Other type:Article
Publisher 奈良女子大学教育システム研究開発センター
Date
    Created2018-06-28 , Issued2017-03
Language
  • jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Version Type VoR
Identifier URI http://hdl.handle.net/10935/4741
Journal
    • NCID AA12388405
    • ISSN 1880-9251
      • 教育システム研究
      • Volume Number12 Page Start123 Page End129
File
Oaidate 2021-04-13